Zelfevaluatie: wat is het en waarom is het essentieel voor vooruitgang?
Als we kijken naar hoe de gemiddelde mens zijn tijd doorbrengt, zien we dat de meesten van ons dat grotendeels doen op basis van gewoontes.
Als we kijken naar hoe de gemiddelde mens zijn tijd doorbrengt, zien we dat de meesten van ons dat grotendeels doen op basis van gewoontes.
Een effectieve vergadering begint met een goed geplande en samengestelde agenda. In het blog ‘De agenda tijdens een vergadering: wat is het? (incl. voorbeeldagenda)‘ wordt
HR speelt een onmisbare rol in het voorkomen van conflicten. Vooral vanuit je rol als change agent, business partner en employee champion vorm je samen
Heb je het gevoel dat er constant te veel taken, verplichtingen en afleidingen op je afkomen? Soms is het een uitdaging om alles binnen de
We hebben allemaal wel eens het gevoel dat de uren voorbijvliegen en dat we aan het einde van de dag niet zoveel gedaan hebben als
In je dagelijks leven word je veelal gedreven door gewoontes, bewust of onbewust. Je gewoontes spelen een cruciale rol in je time management en hebben
Daan is een fervente perfectionist. Hij maakt lange uren, en is dan vaak toch nog ontevreden over wat hij daarin bereikt. Als hij constateert dat
Collega’s…. de meeste kun je prima mee overweg, maar er zijn er een paar…. Zucht! Herkenbaar? Er is onenigheid over het werk, wie wat doet
Het is ochtend. Je gaat vandaag eindelijk aan dat uitgebreide verslag werken, de deadline komt langzaam dichterbij. Eerst maar eens installeren. Kopje koffie halen, en
In de moderne maatschappij is het vinden van een gezonde werk-privé balans voor velen van ons een terugkerend thema geworden. Onder andere door de uitbreiding